هتل پارک این رادیسون پریبالتیسکایا یک هتل 4 ستاره است که در 3 دقیقه ای مرکز نمایشگاهی LenExpo قرار دارد. این هتل منظره ی زیبایی از خلیج فنلاند و شهر سن پترزبورگ را به مهمانان ارائه می کند. اتاق های هتل دارای سیستم تهویه مطبوع و اینترنت وای فای پرسرعت می باشد.

این هتل 26 اتاق ملاقات، یک مرکز تجاری و سالن مخصوص جشن و ضیافت را ارائه می کند.

تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، بطری آب رایگان و حمام اختصاصی در هر اتاقی وجود دارد. این حمام ها با سشوار، حوله حمام، دمپایی و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان مجهز شده اند.

هر روز صبح صبحانه سلف سرویس در هتل سرو می شود. کافه بار شبانه روزی لابی هم انواع میان وعده ها و نوشیدنی های سبک را عرضه می کند. موسیقی زنده و پخش ورزش های هم روی مانیتور نیز در این کافه بار انجام می شود. خدمات نگهبانی و فروشگاه خرید هدیه هم موجود می باشد.

فرودگاه بین المللی Pulkovo با ماشین 30 دقیقه تا هتل فاصله دارد و ترانسفر فرودگاهی هم قابل رزرو می باشد.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور سنت پترزبورگ، به آن امتیاز 8.0 را داده اند.

براساس نظرات ثبت شده در سایت بوکینگ، رستوران هتل بسیار عالی است و انتخاب های زیادی از غذا را در اختیار مهمانان می گذارد. اتاق های تمیز، کارکنانی مهربان و منظره ای زیبا از نکات مثبت هتل است.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور روسیه به شهر سنت پترزبورگ را دارند می توانند هتل پارک این رادیسون پریبالتیسکایا را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر سنت پترزبورگ را در سایت راسفر مشاهده نمایید.